När vi väl kommit fram och satt upp tälten osv drog klottrandet igång och jag kom undan ganska lindrigt.
Brudarna snygga och feelingen var på topp.
Kände mig tvungen att föreviga ögonblicket då Elina hoppar på Emma bakifrån och båda drämmer i backen. Vi fick oss alla ett gott skratt är ett som är säkert.
Någon köpte en barbapappa som vi alla tyckte om.
Efter att ha blivit mosad längst fram på Maskinen i cirka 20 minuter krigade jag och några brudar oss
bakåt och dansade rumpan av oss resten av spelningen istället. Fy fan så jävla bra.
Röra var det ja. Måste säga att duscha och sängen var väldigt skönt när man väl kom hem
På lördagen vandrade jag och några av tjejerna iväg mot thomas stenström.
Förbannat snygg var han och även om jag bara kunde två låtar var han bra ändå.
 

Kommentera

Publiceras ej