Vi gled in på onsdagen och slog upp lite tält och hängde i väntan på resten av våra sällskap och artisterna.
 
Den första artisten vi skulle se var Miriam Bryant och hon var SÅ jävla bra! En svensk Adele utnämnde vi hon till.
 
Det här med klotter ja men ni vet ju.
 
Efter att ha sett otroligt ösiga Icona Pop var det dags för något jag har drömt om så himla länge. Att se Paramore live. Jag kan omöjligt beskriva i varken bilder eller ord känslan jag hade på plats. Var så himla chockad att Hayley stod där några meter framför mig att alla känslor gick i overload. 
 
Vi avslutade den kvällen med Macklemore & Ryan Lewis som jag tyvärr inte har några bilder ifrån då jag var lite pissed att vi inte fick komma innanför stängslet då det var "fullt". Men hade det bra ändå och same love var så himla fin. På morgonen vaknade vi upp aningen leriga och köpet av ett par stövlar blev ett faktum.
 
Inne på området hade dem träd där man fick skriva en dröm och hänga upp och mitt i allt hittade jag den nedersta drömmen som kändes så himla sorglig att jag var tvungen att fota.
 
Hade turen att få hänga med helt fantastiskt fina tjejer och här tror jag att vi väntar på John De Sohn. Jag blev riktigt överraskad av denna spelning. Gick dit och hade verkligen noll förväntningar men han levererade som fan. Sånt gillar vi!!
 
Mycket fest och lite sömn det blev mottot ungefär, haha.
 
Drog med mig bästa Elina och lyssnade på Frankie boy lite. Fan vad fin han är alltså.
 
Jag hade svårt att komma överens med faktumet att det blev mörkt om natten. Midnattsolen är ju så himla chill ändå. Den här bilden knäppte jag iallafall på Green Day. Förut lyssnade jag rätt mycket på dem och var fett att höra några "gamla godingar" även om jag var lost i dem nyare låtarna.
 
MASKINEN. Måste ju ha varit det fetaste på hela veckan. När Movits gled in på scenen var lyckan total och den här tillsammans med Paramore var de bästa av spelningarna.
 
 
Från Far East Movement till Ron Pope. Kontraster är fina
 
 Det regnade väldigt mycket och där ett tag hälsade även blixt och dunder på men vi var glada ändå. När vädret var bra så passade man på med roliga saker som tex waterslide. Hahah fick mig ett gott skratt åt människorna som gled förbi.
 
Har aboslut ingen bild på alla i vårat camp men lånade en av Josefin så fick några vara med iallfall.
Har haft en grym vecka och tackar allt och alla som har medverkat.
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej