Förra helgen åkte jag och min lilla mamma till stockholm. Det var tänkt att hon skulle springa tjejmilen men hon vart skadad så vi tog en shoppingresa istället. Men vi funderar på att anmäla oss båda två nästa år. Kan ju vara en kul grej faktiskt!
 
Efter en lång tågresa kom vi till stockholm tidigt och bestämde oss för frukost på espresso house på hötorget. HUR MYSIGT?
 
 Sedan började shoppingen. Blev en hel del shopping för mig och passade på att handla i butiker som inte finns hemma. Vi var in på Beyond Retro som hade fina grejer, sökte en balklänning men hittade inte en som föll mig i smaken tyvärr. 
 
Dag två fortsatte shoppingen och vi gick bland annat in på Urban Outfitters. Jag kärade ner mig totalt i butiken och all dess inredning och roliga grejer. Var mycket fina kläder också men prislappen är ju inte kul för en stackars student, haha. Haffade dock en vit döskalle pga döcool.
 
 Men vi shoppade ju inte bara. Hela sista dagen gick vi på sightseeing i bland annat gamla stan. Vi testade froyo, åt en massa god mat, drack takeaway kaffe, åt hotellfrukostar och en massa mer.
Juste! Bio, vi var på bio. På en gggalet bra film. Imortal Instruments (se,dreggla,skrik,förundras,influeras!). 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bio, Fika, Inredning, Resor, Sommar, Stockholm, Svartvitt, fotografering, monki,

Kommentera

Publiceras ej