För kanske en månad sen flyttade min pappa och lillebror till Karlstad på heltid och i helgen åkte jag dit och hälsade på. Behövde verkligen en myshelg och det var precis vad det var!
 
Passade på att gosa med lillasyster en hel del. Vem älskar inte bebisar?
 
Vi fikade på ett så himla mysigt fik. Carli tror jag det hette? Gillade att dem gjorde allt själva i caféet.
 
Vi gick på stan en dag och det var några som visade upp en danskoreografi dem jobbat på. Kändes lite som en flashmob, coolt anyhow.
 
Vi var på kyrkogården och hälsade på lillebror. Och jag passade på att fota fina gravar.
 
Vi gick på lite olika loppisar och sådant, och jag loppisfyndade faktiskt för första gången i mitt liv.
 
Jag, pappa och lillebror var även på bio och såg "Känn ingen sorg". SÅ HIMLA BRA FILM. Jag satt med gåshud och kände mig helt mållös efteråt, sesese!!
 
 
 
Bio, Fika, Fotografi, Inredning, Resor,

Kommentera

Publiceras ej