Dem understa bilderna har jag lånat från Ebba. Önskar nu i efterhand att jag fotat mer.
 
För det första så är Nyköping så himla mysigt. Massa gamla fina hus, stora träd, historiska byggnader, vatten och småstadscharm. En morgon när vi vakna upp hade vi harar utanför fönstret. Angående tävlingen så kammade vi hem en fjärde plats av tio lag. Trots att det fanns missar i programmet så är jag väldigt nöjd och stolt över våran prestation och placering. Var en så himla rolig och lärorik helg. Finns så himla mycket talang och jag är glad att cheersverige utvecklas.
 
Var även kul att kolla på SM och få kolla in avancerad cheerleading up close för det var ett tag sen. Blev riktig imponerad av GCOs senior level 6 lag. Dock var det väldigt obehagligt när toppen i deras groupstunt svimmade på mattan. Hon fick en smäll i huvudet och svimmade av. Blev lite extra obehagligt när vi satt precis bredvid gco klacken och flera kände nog henne. Men som tur var reste hon sig upp igen och fick stående ovationer av hela hallen. Hon klarade sig med "bara" en hjärnskakning.
 
Våra juniorer tog hem ett silver i sin klass och var så kul att se deras lycka även om det kändes litelite bittert att inte vi fick stå på pallen. Nu känner jag mig väldigt taggad inför sommarträningar och nya utmaningar och är spänd för nästa säsong.
 
 

Kommentera

Publiceras ej